Gillette renunță la campania publicitară împotriva „masculinității toxice” și pro minorități sexuale după ce a pierdut miliarde de dolari
La nici un an de la lansarea unor reclame controversate, cei de la Gillette, care au încurajat intens mișcarea #MeToo și sexismul, fac un pas înapoi. Gillette a anunțat că „se reorientează de la problemele sociale la eroii locali”, după ce a înregistrat pierderi uriașe prin reclame care incriminau „toxicitatea masculină” și elogiau feminismul și minoritățile sexuale.
Gillette vrea acum să „iesă din lumina reflectoarelor” cu a sa campanie publicitară progresistă, după ce seria de reclame despre diverse probleme sociale a contribuit la pierederea a 8 miliarde de dolari pentru compania-mamă Procter & Gamble, informează dailycaller.com.
Cunoscuta companie care comercializează produse pentru bărbierit, cu o tradiție de 118 ani, a abordat problema „masculinității toxice” în ianuarie, când a lansat un spot publicitar care prezenta stereotipurile negative ale masculinității tradiționale.
Intitulată „Believe” campania avea drept slogan „The best men can be” și transmitea mesajul că bărbații ar trebui să își ceară socoteală unul altuia atunci când au o atitudine nepotrivită.
Spotul care a provocat un val de reacții negative, dar și aprecieri, începe cu imagini în care bărbați sunt filmați în timp ce au un comportament agresiv, hărțuiesc sexual femei sau adoptă o atitudine sexistă.
Apoi oferă exemple de comportament pozitiv în care bărbați intervin și pun punct situațiilor în care alți bărbați se comportă neadecvat. „Este aceasta cea mai bună versiune a bărbaților? Este? Nu ne putem ascunde de asta, se întâmplă de prea mult timp. Nu putem râde de acest lucru, nu putem invoca aceleași scuze vechi. Dar ceva s-a schimbat totuși. Nu mai există cale de întoarcere. Pentru că noi... noi credem în ceea ce este mai bun în bărbați. Să spunem ceea ce este potrivit, să ne comportăm ca atare. Unii deja o fac, la un nivel mai mic sau mai mare. Dar nu este de ajuns. Pentru că puștanii de azi vor ajunge bărbații de mâine”, era mesajul de până acum al companiei.
Noul clip publicitar al Gillette, lansat săptămâna trecută, are ca protagonist pompierul și antrenorul personal australian Ben Ziekenheiner. „Sunt pompier de 19 ani. Oamenii mă întreabă dacă este înspăimântător. Poate fi, dar ca toată lumea care are o slujbă, te pregătești – nu doar din punct de vedere al echipamentului, ci și mental și psihic”, spune eroul în clip.
P&G a achizționat Gillette în 2005 pentru 57 de miliarde de dolari.
Compania Gillette a dat vina pe deprecierea dolarului și pe faptul că bărbații se rad din ce în ce mai puțin.
Contestatariii săi au legat prăbușirea – prea brutală pentru a fi legată de cele două motive invocate mai sus – de recenta implicare a mărcii în probleme sociale precum promovarea feminismului și a minorităților sexuale.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Este publicul pregătit pentru adevărul despre vaccinurile Covid?
Deputatul Andrew Bridgen, discurs exploziv în Parlamentul britanic: “Mă tem că lansarea vaccinului Covid este o crimă împotriva umanității mai mare decât Holocaustul” - “Trebuie să fie între 10 și 20 de milioane de morți până acum” - VIDEO
Atmosferă sumbră la Palatul Buckingham. Regele Charles pare că e pe moarte: ”Se simte rău! Starea sa de sănătate nu duce cu gândul la nimic bun”
Dezvăluiri: un denunțător din sfera medicală, care a lucrat în spital, a dezvăluit că, din cauza “vaccinurilor” Covid, pacienții „mureau în mod atât de groaznic, atât de repede” - Ce simptome manifestau. VIDEO cu mărturia cutremurătoare
Johnson & Johnson plătește despăgubiri de 6,5 miliarde de dolari pentru a soluționa toate procesele de cancer legate de pudra de talc
Caz incredibil, semnalat de dr. William Makis: medic canadian, care s-a opus dictaturii medicale Covid, a fost “reeducat”, a primit vaccinul Covid și a murit subit
Recomandările noastre
Când Mântuitorul a coborât de ÎNVIERE în minele și iadul TEMNIȚELOR BOLȘEVICE, alături de Părintele Justin și alți martiri ai neamului românesc: O lumină a trecut peste inima mea și am strigat tare: HRISTOS A ÎNVIAT, FRAȚILOR!
Cititoare ActiveNews din Sistemul Medical: Unora plandemonia le-a prăjit creierul. Nimeni nu stie cât chin îndură cei vaxxați și câte turbo-cancere în stadiul IV vedem. NU, lumea nu este pregătită sa afle adevărul despre serurile experimentale!
Secțiuni: Externe
Locații: SUA
Subiecte: Masculinitate toxică Mișcarea feministă Sexism
Organizații: Gillette
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)