Andrei Dincă: Bătaie de joc și nerușinare față de români din partea lui Cîmpeanu la simulacrul de dezbatere organizată la MEC pe tema „reformei educației” pe linia directivelor globaliste de tip „Marea Resetare”
Am pierdut cateva ore bune asteptand sa intru in dezbaterea publica de
la MEC, doar pentru ca sa fiu ignorat, pentru ca l-am cam deranjat pe
domnul Cîmpeanu. Bataie de joc si nerusinare! Ieri am primit o palma
simbolica de la un ministru, si am asistat cum a patit acelasi lucru in
public si o stimata doamna avocat, pe care o cunosc si o apreciez mult.
M-am convins si eu, pe propria-mi piele, despre cum simuleaza dezbaterile publice domnul ministru Cîmpeanu si subalternii sai din Ministerul Educatiei.
Daca sunteti parinti, elevi, studenti, sau pur si simplu cetateni romani care sunteti interesati de reforma radicala a sistemului de invatamant care e in curs de initiere, ar fi bine sa cititi cu atentie cele ce urmeaza. Pentru ca dincolo de discutii pe articole de lege si masuri propuse, conteaza in primul rand sa ne dam seama de sinceritatea si de bunele sau mai putin bunele intentii pe care le au politicienii si expertii care fac reforma prin noile legi ale educatiei.
Ieri, Ministerul Educatiei a lansat invitatia ca cei care doresc sa participe la dezbaterea publica online de azi sa se inscrie pe email. M-am inscris si eu, ca sa exprim public o pozitie din partea platformei civice Liga pentru Desteptarea Romaniei, din care am onoarea sa fac parte inca de la infiintare. La ora 12, am intrat in dezbaterea de pe zoom. Desi s-a stabilit clar de la inceput regula ca fiecare participant are dreptul sa isi expuna opiniile timp de maxim 3 minute, de fiecare data cand a intervenit o persoana considerata mai "importanta”, precum un parlamentar, sau reprezentantul unui ONG care are legaturi cu MEC, aceasta regula a fost ignorata, fiind valabila mai mult pentru "prostime”, unele VIP-uri vorbind chiar si 7-8-10 minute, in special daca au abordat doar teme care nu il deranjau pe domnului Cîmpeanu. Totodata, atunci cand problemele ridicate de vorbitori au fost pe placul oficialilor din minister, domnul ministru si colegii sai le-au raspuns pe larg la toate punctele.
Nu a fost si cazul meu, cand mai degraba domnul Cîmpeanu a aplicat tactica ignorarii depline a intrebarilor/problemelor neconvenabile, dupa faimosul model patentat de fostul ministru al justitiei – "alta intrebare”.
Iata pe scurt cele 4 probleme importante pe care le-am ridicat azi in cadrul dezbaterii publice:
Punctul 1: Am solicitat MEC sa faca publica lista expertilor care au contribuit la elaborarea noului proiect de lege a educatiei. La aceasta chestiune, domnul ministru si colegii sai nu au raspuns nimic.
Punctul 2: Am argumentat ca ar fi oportun sa se creasca durata anului scolar pentru a facilita asimilarea materiilor si a ne apropia de media europeana.
La aceasta propunere, domnul ministru Cîmpeanu mi-a raspuns pe scurt ca nu se poate, ca nu e oportun.
Punctul 3: Referitor la digitalizarea totala a procesului de educatie: am ridicat problema efectelor negative ale expunerii zilnice si prelungite a copiilor la ecrane si tehnologie, si am solicitat ca specialistii care propun digitalizarea educatiei sa isi asume raspunderea pentru eventuatele afectiuni provocate elevilor. Totodata, am ridicat problema parintilor care nu vor sa isi expuna copiii la educatia digitalizata, si prefera educatia clasica. La aceasta chestiune, domnul ministru si colegii sai nu au raspuns absolut nimic.
Punctul 4: Scaderea varstei minime pentru invatamantul obligatoriu la 3 ani: Consideram ca aceasta masura nu este una oportuna, necesara si benefica, si nici una spre interesul superior al copiilor prescolari. Consideram ca intr-un stat democratic, părinții pot să aleagă liber daca să dea copilul la o grădiniță de stat sau particulară, dar nu pot fi obligați să încredințeze copilul de la 3 ani unui sistem de ”învățământ preșcolar” obligatoriu. ". La aceasta tema, cand am ajuns spre final, mi s-au scurs cele 3 minute, si domnul Cîmpeanu mi-a intrerupt interventia, fara sa ma lase sa termin ultimul paragraf, vizibil deranjat de temele ridicate de mine.
Deci, din cele 4 probleme importante pe care le-am ridicat in cadrul dezbaterii, domnul Cîmpeanu si colegii sai de minister au ignorat total 3, cele care i-au deranjat, si au preferat sa nu raspunda absolut nimic, si sa treaca la urmatoarea persoana, ca si cum parca nu au auzit nimic din ce am spus...
Dupa mine a vorbit doamna avocat Marina Ioana Alexandru, care a ridicat si dansa mai multe probleme esentiale, printr-o serie de intrebari directe, clare si punctuale, adresate direct domnului ministru Cîmpeanu. Vizibil deranjat de problemele ridicate de doamna avocat, domnul Cîmpeanu a preferat sa ignore total toate intrebarile, trecand imediat la urmatorul vorbitor, ca si cum doamna avocat nu ar fi existat.
Un moment penibil, in care mi-a fost rusine de rusinea domnului Cîmpeanu, care ne-aratat astfel pe fata ca aceste asa-zise dezbateri si consultari publice sunt doar un simulacru ieftin, menit sa ne arunce praf in ochi. Suntem amagiti ca iata, se tine cont si de parerea cetatenilor, cand de fapt tovarasul ministru nu face decat sa puna in aplicare ordinele primite de mai sus, din alte parti, pentru a desavarsi distrugerea sistemului de educatie romanesc, si de a-l face sa serveasca cu totul alte interese decat cel national si cel al romanilor si al copiilor nostri.
In final, v-as mai invita sa meditati asupra unei teme esentiale privind reforma in educatie, pe care nu am apucat sa o mai ridic in dezbaterea de azi, din lipsa de timp: care este de fapt scopul final al acestei reforme a aducatiei?
In documentul "Expunere de motive privind elaborarea proiectului de lege a educatiei preuniversitare”, la sectiunea 2.2 se precizeaza faptul ca "prezentul proiect de lege este conceptualizat astfel încât România să aibă un cadru legal care să susțină procesul de aderare al României la Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE)", deci unul dintre scopurile de baza ale noii legi este alinierea la o agenda scrisa de o organizatie supranationala, una cel putin dubioasa, care urmareste cu totul alte interese decat interesul nostru national si binele copiilor nostri.
P.S.1: Daca as putea sa ii transmit un mesaj domnului Cîmpeanu, pentru modul cum s-a comportat public azi fata de doamna avocat Marina Alexandru si fata de mine, in calitate de cetateni romani si reprezentanti ai societatii civile, acesta ar fi acesta: "V-as spune ca ar trebui sa va fie rusine, domnule ministru, fata de noi si fata de cetatenii romani pe care i-ati ignorat si jignit prin noi, si pentru aceste simulacre de dezbateri pe care le organizati. Dar, odata ce ati devenit un tehnocrat mercenar, se pare ca ati renuntat si la bun-simt si la rusine…”.
P.S.2: Fotografia in care apar este din timpul unui protest organizat in luna iunie 2022 de catre Asociatia Neamunit in fata sediului MEC, inainte de lansarea noilor proiecte de legi ale educatiei.
Andrei Lucian Dinca – LIGA pentru DESTEPTAREA ROMANIEI
M-am convins si eu, pe propria-mi piele, despre cum simuleaza dezbaterile publice domnul ministru Cîmpeanu si subalternii sai din Ministerul Educatiei.
Daca sunteti parinti, elevi, studenti, sau pur si simplu cetateni romani care sunteti interesati de reforma radicala a sistemului de invatamant care e in curs de initiere, ar fi bine sa cititi cu atentie cele ce urmeaza. Pentru ca dincolo de discutii pe articole de lege si masuri propuse, conteaza in primul rand sa ne dam seama de sinceritatea si de bunele sau mai putin bunele intentii pe care le au politicienii si expertii care fac reforma prin noile legi ale educatiei.
Ieri, Ministerul Educatiei a lansat invitatia ca cei care doresc sa participe la dezbaterea publica online de azi sa se inscrie pe email. M-am inscris si eu, ca sa exprim public o pozitie din partea platformei civice Liga pentru Desteptarea Romaniei, din care am onoarea sa fac parte inca de la infiintare. La ora 12, am intrat in dezbaterea de pe zoom. Desi s-a stabilit clar de la inceput regula ca fiecare participant are dreptul sa isi expuna opiniile timp de maxim 3 minute, de fiecare data cand a intervenit o persoana considerata mai "importanta”, precum un parlamentar, sau reprezentantul unui ONG care are legaturi cu MEC, aceasta regula a fost ignorata, fiind valabila mai mult pentru "prostime”, unele VIP-uri vorbind chiar si 7-8-10 minute, in special daca au abordat doar teme care nu il deranjau pe domnului Cîmpeanu. Totodata, atunci cand problemele ridicate de vorbitori au fost pe placul oficialilor din minister, domnul ministru si colegii sai le-au raspuns pe larg la toate punctele.
Nu a fost si cazul meu, cand mai degraba domnul Cîmpeanu a aplicat tactica ignorarii depline a intrebarilor/problemelor neconvenabile, dupa faimosul model patentat de fostul ministru al justitiei – "alta intrebare”.
Iata pe scurt cele 4 probleme importante pe care le-am ridicat azi in cadrul dezbaterii publice:
Punctul 1: Am solicitat MEC sa faca publica lista expertilor care au contribuit la elaborarea noului proiect de lege a educatiei. La aceasta chestiune, domnul ministru si colegii sai nu au raspuns nimic.
Punctul 2: Am argumentat ca ar fi oportun sa se creasca durata anului scolar pentru a facilita asimilarea materiilor si a ne apropia de media europeana.
La aceasta propunere, domnul ministru Cîmpeanu mi-a raspuns pe scurt ca nu se poate, ca nu e oportun.
Punctul 3: Referitor la digitalizarea totala a procesului de educatie: am ridicat problema efectelor negative ale expunerii zilnice si prelungite a copiilor la ecrane si tehnologie, si am solicitat ca specialistii care propun digitalizarea educatiei sa isi asume raspunderea pentru eventuatele afectiuni provocate elevilor. Totodata, am ridicat problema parintilor care nu vor sa isi expuna copiii la educatia digitalizata, si prefera educatia clasica. La aceasta chestiune, domnul ministru si colegii sai nu au raspuns absolut nimic.
Punctul 4: Scaderea varstei minime pentru invatamantul obligatoriu la 3 ani: Consideram ca aceasta masura nu este una oportuna, necesara si benefica, si nici una spre interesul superior al copiilor prescolari. Consideram ca intr-un stat democratic, părinții pot să aleagă liber daca să dea copilul la o grădiniță de stat sau particulară, dar nu pot fi obligați să încredințeze copilul de la 3 ani unui sistem de ”învățământ preșcolar” obligatoriu. ". La aceasta tema, cand am ajuns spre final, mi s-au scurs cele 3 minute, si domnul Cîmpeanu mi-a intrerupt interventia, fara sa ma lase sa termin ultimul paragraf, vizibil deranjat de temele ridicate de mine.
Deci, din cele 4 probleme importante pe care le-am ridicat in cadrul dezbaterii, domnul Cîmpeanu si colegii sai de minister au ignorat total 3, cele care i-au deranjat, si au preferat sa nu raspunda absolut nimic, si sa treaca la urmatoarea persoana, ca si cum parca nu au auzit nimic din ce am spus...
Dupa mine a vorbit doamna avocat Marina Ioana Alexandru, care a ridicat si dansa mai multe probleme esentiale, printr-o serie de intrebari directe, clare si punctuale, adresate direct domnului ministru Cîmpeanu. Vizibil deranjat de problemele ridicate de doamna avocat, domnul Cîmpeanu a preferat sa ignore total toate intrebarile, trecand imediat la urmatorul vorbitor, ca si cum doamna avocat nu ar fi existat.
Un moment penibil, in care mi-a fost rusine de rusinea domnului Cîmpeanu, care ne-aratat astfel pe fata ca aceste asa-zise dezbateri si consultari publice sunt doar un simulacru ieftin, menit sa ne arunce praf in ochi. Suntem amagiti ca iata, se tine cont si de parerea cetatenilor, cand de fapt tovarasul ministru nu face decat sa puna in aplicare ordinele primite de mai sus, din alte parti, pentru a desavarsi distrugerea sistemului de educatie romanesc, si de a-l face sa serveasca cu totul alte interese decat cel national si cel al romanilor si al copiilor nostri.
In final, v-as mai invita sa meditati asupra unei teme esentiale privind reforma in educatie, pe care nu am apucat sa o mai ridic in dezbaterea de azi, din lipsa de timp: care este de fapt scopul final al acestei reforme a aducatiei?
In documentul "Expunere de motive privind elaborarea proiectului de lege a educatiei preuniversitare”, la sectiunea 2.2 se precizeaza faptul ca "prezentul proiect de lege este conceptualizat astfel încât România să aibă un cadru legal care să susțină procesul de aderare al României la Organizația pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE)", deci unul dintre scopurile de baza ale noii legi este alinierea la o agenda scrisa de o organizatie supranationala, una cel putin dubioasa, care urmareste cu totul alte interese decat interesul nostru national si binele copiilor nostri.
P.S.1: Daca as putea sa ii transmit un mesaj domnului Cîmpeanu, pentru modul cum s-a comportat public azi fata de doamna avocat Marina Alexandru si fata de mine, in calitate de cetateni romani si reprezentanti ai societatii civile, acesta ar fi acesta: "V-as spune ca ar trebui sa va fie rusine, domnule ministru, fata de noi si fata de cetatenii romani pe care i-ati ignorat si jignit prin noi, si pentru aceste simulacre de dezbateri pe care le organizati. Dar, odata ce ati devenit un tehnocrat mercenar, se pare ca ati renuntat si la bun-simt si la rusine…”.
P.S.2: Fotografia in care apar este din timpul unui protest organizat in luna iunie 2022 de catre Asociatia Neamunit in fata sediului MEC, inainte de lansarea noilor proiecte de legi ale educatiei.
Andrei Lucian Dinca – LIGA pentru DESTEPTAREA ROMANIEI
VIDEO - doamna avocat Marina-Ioana Alexandru:
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
A știut directorul Hellvig de activitățile suspecte ale marilor rezerviști, Coldea & Co? Răspunsul lui: Da!
La 38 de ani de la Cernobîl, Zelenski se dă de gol
S-a predat Donald Trump? – Statul Paralel pare că îi pregătește un nou mandat la Casa Albă
Este publicul pregătit pentru adevărul despre vaccinurile Covid?
Noul comunism cu față climatică. Analiză înspăimântătoare a documentelor UE realizată de Prof. dr. av. Gheorghe Piperea și Arina Vasilescu, de la Piperea & Asociații: UNIUNEA EUROPEANĂ, CARBONUL ȘI NOI
Emanuel Petran: Schema prin care suntem furați
Recomandările noastre
Secțiuni: Educație Eveniment Opinii Prima pagină Știri
Subiecte: reforma educației
Tip conținut: Opinii
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (2)