AUDIENŢE TV: Vocea României a BĂTUT din nou X Factor
Vocea României a câştigat din nou duelul direct cu producţia rivală, X Factor. Este a cincea săptămână consecutivă în care ProTV îşi domină autoritar rivalul direct, X Factor.
Potrivit pagina de media, în intervalul orar în care s-au suprapus cele două emisiuni, Vocea a avut peste 670 de mii de spectatori în plus faţă de X Factor, pe publicul naţional, diferenţele fiind similare şi pe publicul urban şi comercial, scrie Pagina de Media.
Pe segmentul de public naţional, Vocea României a avut o medie de peste doua milioane de telespectatori, în timp ce la Factorul X al Antenei 1 s-au uitat, în medie 1,4 milioane de telespectatori.
La oraşe, publicul a fost, de asemenea, orientat spre producţia ProTV, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, rivalii de la Intact având o medie de 855 de mii de telespectatori.
În fine, pe publicul care contează pentru televiziuni, cel comercial, avantajul Vocii României s-a păstrat, cu o medie de 722.000 de telespectatori, faţă de 458 de mii de telespectatori la X Factor.
De la debutul noilor sezoane, cele două talent show-uri de la Pro TV si Antena 1 sunt difuzate în acelaşi timp, vineri seara. De fiecare dată, Vocea României a avut audienţe mai mari, deşi la X Factor au fost cooptate în juriu două foste vedete ale postului din Pache Protopopescu, Horia Brenciu şi Ştefan Bănica jr.
Libris.ro – Librarie online – Zilnic noutati si promotii
Potrivit pagina de media, în intervalul orar în care s-au suprapus cele două emisiuni, Vocea a avut peste 670 de mii de spectatori în plus faţă de X Factor, pe publicul naţional, diferenţele fiind similare şi pe publicul urban şi comercial, scrie Pagina de Media.
Pe segmentul de public naţional, Vocea României a avut o medie de peste doua milioane de telespectatori, în timp ce la Factorul X al Antenei 1 s-au uitat, în medie 1,4 milioane de telespectatori.
La oraşe, publicul a fost, de asemenea, orientat spre producţia ProTV, cu o medie de 1,2 milioane de telespectatori, rivalii de la Intact având o medie de 855 de mii de telespectatori.
În fine, pe publicul care contează pentru televiziuni, cel comercial, avantajul Vocii României s-a păstrat, cu o medie de 722.000 de telespectatori, faţă de 458 de mii de telespectatori la X Factor.
De la debutul noilor sezoane, cele două talent show-uri de la Pro TV si Antena 1 sunt difuzate în acelaşi timp, vineri seara. De fiecare dată, Vocea României a avut audienţe mai mari, deşi la X Factor au fost cooptate în juriu două foste vedete ale postului din Pache Protopopescu, Horia Brenciu şi Ştefan Bănica jr.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Homo Blănosus: Marea Resetare se transformă în Desen Animat
Recomandările noastre
Suprema biruință a poeziei “Ridică-te, Gheorghe, Ridică-te, Ioane!” și a Poetului Radu Gyr! Duhul lui Radu Gyr este viu, în pofida brucanilor care l-au condamnat la moarte!
Comisia Federală de Comunicații din SUA știa că telefoanele mobile depășesc limitele de radiații permise, dar a ascuns informația față de public și instanțe – Cum a fost protejată marea industrie în detrimentul sănătății oamenilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)