Acum poţi calcula riscul de prăbuşire a avionului cu care călătoreşti, direct de pe iPhone
O aplicaţie pentru telefoanele mobile care este capabilă să calculeze probabilitatea de prăbuşire a avionului în care se află utilizatorul ce o accesează a fost creată de Vanilla Pixel, o companie de software cu sediul la Londra, informează site-ul atlantico.fr, citat de Mediafax.
Saptamanile indragostitilor: 2-15 februarie. Toate ofertele
Pornind de la trei variabile - numele aeroportului de plecare şi cel al aeroportului de sosire, compania aeriană şi modelul avionului -, aplicaţia "Am I going Down?" ("Se va prăbuşi avionul meu?") calculează riscul de prăbuşire a avionului în care se află utilizatorul.
Dacă un pasager se îmbarcă pe aeroportul Heathrow din Londra cu destinaţia Milano, într-un avion Airbus A319, operat de compania British Airways, acel zbor prezintă o probabilitate de prăbuşire de 1 la 4,8 milioane. Dacă un alt pasager pleacă tot de pe aeroportul Heathrow din Londra cu destinaţia J.F.K din New York, într-un avion A330 al companiei Virgin Atlantic Airways, riscul de prăbuşire este de 1 la 5,4 milioane.
Aplicaţia "Am I going Down?" nu precizează însă metoda utilizată pentru analizarea acestor date şi pentru furnizarea rezultatelor. Potrivit jurnaliştilor de la site-ul atlantico.fr, ar fi vorba de o medie ponderată care ţine seama de numărul de accidente aeriene care s-au produs în trecut pentru fiecare dintre cele trei variabile.
Deşi cifrele sunt destul de liniştitoare, "există în mod incontestabil anumite falii într-o abordare atât de simplistă", previne publicaţia The Economist. Care este pertinenţa tipului de avion, companiei aeriene şi traiectoriei de zbor în calcularea riscului de prăbuşire, se întreabă jurnaliştii de la The Economist. Vorbind despre aceste lacune, jurnaliştii britanici se întreabă, de exemplu, dacă faptul că un avion al companiei Malaysia Airlines a fost lovit de un proiectil va mări probabilitatea ca un astfel de eveniment să se producă din nou în viitor. Ei pun şi problema altor factori de risc, precum condiţiile meteorologice.
Deşi metodologia de aplicare este contestabilă, intenţiile creatorului aplicaţiei, Nic Johns, sunt lăudabile, declară, cu amuzament, The Economist.
Saptamanile indragostitilor: 2-15 februarie. Toate ofertele
Pornind de la trei variabile - numele aeroportului de plecare şi cel al aeroportului de sosire, compania aeriană şi modelul avionului -, aplicaţia "Am I going Down?" ("Se va prăbuşi avionul meu?") calculează riscul de prăbuşire a avionului în care se află utilizatorul.
Dacă un pasager se îmbarcă pe aeroportul Heathrow din Londra cu destinaţia Milano, într-un avion Airbus A319, operat de compania British Airways, acel zbor prezintă o probabilitate de prăbuşire de 1 la 4,8 milioane. Dacă un alt pasager pleacă tot de pe aeroportul Heathrow din Londra cu destinaţia J.F.K din New York, într-un avion A330 al companiei Virgin Atlantic Airways, riscul de prăbuşire este de 1 la 5,4 milioane.
Aplicaţia "Am I going Down?" nu precizează însă metoda utilizată pentru analizarea acestor date şi pentru furnizarea rezultatelor. Potrivit jurnaliştilor de la site-ul atlantico.fr, ar fi vorba de o medie ponderată care ţine seama de numărul de accidente aeriene care s-au produs în trecut pentru fiecare dintre cele trei variabile.
Deşi cifrele sunt destul de liniştitoare, "există în mod incontestabil anumite falii într-o abordare atât de simplistă", previne publicaţia The Economist. Care este pertinenţa tipului de avion, companiei aeriene şi traiectoriei de zbor în calcularea riscului de prăbuşire, se întreabă jurnaliştii de la The Economist. Vorbind despre aceste lacune, jurnaliştii britanici se întreabă, de exemplu, dacă faptul că un avion al companiei Malaysia Airlines a fost lovit de un proiectil va mări probabilitatea ca un astfel de eveniment să se producă din nou în viitor. Ei pun şi problema altor factori de risc, precum condiţiile meteorologice.
Deşi metodologia de aplicare este contestabilă, intenţiile creatorului aplicaţiei, Nic Johns, sunt lăudabile, declară, cu amuzament, The Economist.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
A știut directorul Hellvig de activitățile suspecte ale marilor rezerviști, Coldea & Co? Răspunsul lui: Da!
Statul subteran, dezgropat de jurnaliștii de la Realitatea PLUS: Dinamitarea rețelei de infractori conduse de Coldea
S-a predat Donald Trump? – Statul Paralel pare că îi pregătește un nou mandat la Casa Albă
Recomandările noastre
Când Mântuitorul a coborât de ÎNVIERE în minele și iadul TEMNIȚELOR BOLȘEVICE, alături de Părintele Justin și alți martiri ai neamului românesc: O lumină a trecut peste inima mea și am strigat tare: HRISTOS A ÎNVIAT, FRAȚILOR!
Cititoare ActiveNews din Sistemul Medical: Unora plandemonia le-a prăjit creierul. Nimeni nu stie cât chin îndură cei vaxxați și câte turbo-cancere în stadiul IV vedem. NU, lumea nu este pregătită sa afle adevărul despre serurile experimentale!
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)