Autostrada Comarnic-Brașov ar putea fi realizată cu bani europeni
Autoritățile de la București vor să convingă Comisia Europeană să finanțeze construcția celor 54 de kilometri ai autostradei Comarnic-Brașov, care ar fi trebuit să fie prima autostradă cu taxă a României, scrie Digi24.
Librarie Online. Zilnic ultimele carti noi, promotii si reduceri. Carti pentru fiecare cu livrare din stoc.
Premierul Victor Ponta spune însă că este vorba doar despre o soluţie de rezervă, în cazul în care constructorul desemnat nu va reuşi să facă rost de bani pentru începerea lucrărilor, șefii de la Transporturi incluzând proiectul de construcţie a celor 54 de kilometri de şosea montană în Programul Operaţional Infrastructură Mare, transmis Comisiei Europene.
„Este doar o soluţie de rezervă. Sunt puţine sectoare în România unde cu taxă chiar poţi să recuperezi investiţia. Şi intre aceste puţine segmente primul este Comarnic-Braşov.", spune premierul Victor Ponta.
„Trebuie să avem în vedere şi dificultăţile care sunt acum pe piaţa financiară", spune și Marcel Boloş, director general al Autorității de Management POS-T.
Ca să treacă pe finanţare de la Bruxelles, este însă, nevoie de acordul Comisiei Europene.
„Într-o lună de zile, estimez eu, o lună şi ceva, să vină comentariile din partea Comisiei Europene", spune Eugen Teodorovici, ministrul Fondurilor Europene.
La începutul anului, premierul Victor Ponta şi fostul ministru al Transporturilor Dan Şova anunţau că investiţia va fi de 1,8 miliarde de euro şi va fi realizată de un consorţiu format din trei firme, însă contractul nu a fost semnat nici până acum.
Librarie Online. Zilnic ultimele carti noi, promotii si reduceri. Carti pentru fiecare cu livrare din stoc.
Premierul Victor Ponta spune însă că este vorba doar despre o soluţie de rezervă, în cazul în care constructorul desemnat nu va reuşi să facă rost de bani pentru începerea lucrărilor, șefii de la Transporturi incluzând proiectul de construcţie a celor 54 de kilometri de şosea montană în Programul Operaţional Infrastructură Mare, transmis Comisiei Europene.
„Este doar o soluţie de rezervă. Sunt puţine sectoare în România unde cu taxă chiar poţi să recuperezi investiţia. Şi intre aceste puţine segmente primul este Comarnic-Braşov.", spune premierul Victor Ponta.
„Trebuie să avem în vedere şi dificultăţile care sunt acum pe piaţa financiară", spune și Marcel Boloş, director general al Autorității de Management POS-T.
Ca să treacă pe finanţare de la Bruxelles, este însă, nevoie de acordul Comisiei Europene.
„Într-o lună de zile, estimez eu, o lună şi ceva, să vină comentariile din partea Comisiei Europene", spune Eugen Teodorovici, ministrul Fondurilor Europene.
La începutul anului, premierul Victor Ponta şi fostul ministru al Transporturilor Dan Şova anunţau că investiţia va fi de 1,8 miliarde de euro şi va fi realizată de un consorţiu format din trei firme, însă contractul nu a fost semnat nici până acum.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
Noua Ordine Mondială: Marea ofensivă din septembrie (II) - Starea de urgență planetară
Președintele Iranului ar fi murit! - ACTUALIZARE din presa iraniană. Israelul susține că a fost un asasinat. MOSSAD? Elicopterul în care se afla Ebrahim Raisi s-a prăbușit în cursul zilei - VIDEO / ULTIMA FOTOGRAFIE OFICIALĂ
CRIMA SECOLULUI. Spitalele au eutanasiat pacienți pentru a spori "morțile Covid": UCIȘI cu supradoză de MIDAZOLAM
S-a spart Blocada Americii asupra Occidentului
Statul Paralel se clatină din temelii: Florian Coldea și Dumitru Dumbravă audiați 14 ore la DNA. Fostul șef SRI ar fi primit șpagă sute de mii de euro ca să aranjeze un dosar deschis de prietena lui, Laura Kovesi, la EPPO. ACTUALIZARE: CONTROL JUDICIAR
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)