Avionul prăbușit în Franţa. Comandantul aeronavei a strigat la copilot: "Pentru numele lui Dumnezeu, deschide uşa". Ultimul dialog între pilot şi Andreas Lubitz
Jurnaliştii de la Bild au ascultat înregistrările de zborale avionului Germanwings. Potrivit acestora, comandantul aeronavei Airbus A320 a strigat la copilotul Andreas Lubitz "Deschide naibii uşa!", făcând referire la uşa cabinei de pilotaj, care ar fi fost închisă intenţionat de Lubitz. Cu doar câteva minute înaintea prăbuşirii, pasagerii aeronavei ţipau, mai arată înregistrările.
P] Razboiul sfarsitului lumii – Mario Vargas Llosa – comanda online
Informaţiile au fost publicate în ediţia de duminică a cotidianului Bild (Bild am Sonntag). Jurnaliştii, care afirmă că au ascultat aceste înregistrări, scriu că în primele 20 de minute de zbor au avut loc schimburi banale între pilot, Patrick S., şi copilotul Andreas Lubitz. Pilotul îi spune printre altele copilotului că nu a avut timp să meargă la toaletă la plecare, la Barcelona, scriu jurnaliştii germani, potrivit Agerpres.
La 10.27, aparatul a atins altitudinea de croazieră (aproximativ 11.600 de metri), pilotul îi cere lui Lubitz să se pregătească de aterizare la Düsseldorf. Acesta rosteşte câteva cuvinte: "Sper", "Vom vedea". Copilotul îi spune apoi comandantului că poate "acum" să meargă la toaletă. După două minute, pilotul îi confirmă copilotului că poate "prelua comanda".
Comandantul iese din cockpit pentru a se duce la toaletă, iar Andreas Lubitz rămâne singur la comanda avionului.
La ora 10.29: "aparatul începe să coboare", notează Bild.
La ora 10.32, controlorii aerieni francezi încearcă să contacteze aparatul, în zadar. În avion, aproape în acelaşi timp, sună o alarmă.
Curând după aceea, se aude o "izbitură", ca şi cum cineva încerca să intre în cabina de pilotaj, scrie Bild. Apoi vocea pilotului: "Pentru numele lui Dumnezeu, deschide uşa". Lubitz s-a blocat în cockpit, singur la comandă.
În avion, pasagerii încep să ţipe, notează ziarul.
La 10.35, se aud noi lovituri, cu ceva "de metal, în uşa cabinei de pilotaj", pe care pilotul încearcă în mod clar să o deschidă cu un topor.
Apoi, 90 de secunde mai târziu, o nouă alarmă, în timp ce aparatul este la 5.000 de metri altitudine.
Comandantul strigă: "Deschide naibii uşa!"
La 10.38, se aude respiraţia copilotului, singur în cabina de pilotaj.
P] Razboiul sfarsitului lumii – Mario Vargas Llosa – comanda online
Informaţiile au fost publicate în ediţia de duminică a cotidianului Bild (Bild am Sonntag). Jurnaliştii, care afirmă că au ascultat aceste înregistrări, scriu că în primele 20 de minute de zbor au avut loc schimburi banale între pilot, Patrick S., şi copilotul Andreas Lubitz. Pilotul îi spune printre altele copilotului că nu a avut timp să meargă la toaletă la plecare, la Barcelona, scriu jurnaliştii germani, potrivit Agerpres.
La 10.27, aparatul a atins altitudinea de croazieră (aproximativ 11.600 de metri), pilotul îi cere lui Lubitz să se pregătească de aterizare la Düsseldorf. Acesta rosteşte câteva cuvinte: "Sper", "Vom vedea". Copilotul îi spune apoi comandantului că poate "acum" să meargă la toaletă. După două minute, pilotul îi confirmă copilotului că poate "prelua comanda".
Comandantul iese din cockpit pentru a se duce la toaletă, iar Andreas Lubitz rămâne singur la comanda avionului.
La ora 10.29: "aparatul începe să coboare", notează Bild.
La ora 10.32, controlorii aerieni francezi încearcă să contacteze aparatul, în zadar. În avion, aproape în acelaşi timp, sună o alarmă.
Curând după aceea, se aude o "izbitură", ca şi cum cineva încerca să intre în cabina de pilotaj, scrie Bild. Apoi vocea pilotului: "Pentru numele lui Dumnezeu, deschide uşa". Lubitz s-a blocat în cockpit, singur la comandă.
În avion, pasagerii încep să ţipe, notează ziarul.
La 10.35, se aud noi lovituri, cu ceva "de metal, în uşa cabinei de pilotaj", pe care pilotul încearcă în mod clar să o deschidă cu un topor.
Apoi, 90 de secunde mai târziu, o nouă alarmă, în timp ce aparatul este la 5.000 de metri altitudine.
Comandantul strigă: "Deschide naibii uşa!"
La 10.38, se aude respiraţia copilotului, singur în cabina de pilotaj.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Homo Blănosus: Marea Resetare se transformă în Desen Animat
Recomandările noastre
Suprema biruință a poeziei “Ridică-te, Gheorghe, Ridică-te, Ioane!” și a Poetului Radu Gyr! Duhul lui Radu Gyr este viu, în pofida brucanilor care l-au condamnat la moarte!
Comisia Federală de Comunicații din SUA știa că telefoanele mobile depășesc limitele de radiații permise, dar a ascuns informația față de public și instanțe – Cum a fost protejată marea industrie în detrimentul sănătății oamenilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)