Camioane fără şofer, pe drumurile din Nevada
Două camioane fără şofer vor merge pe străzile statului american Nevada. Autorităţile statale au aprobat cererea companiei germane Daimler de a începe testele cu vehiculele autonome prin traficul normal. Producătorul din Stuttgart crede că aceste autocamioane vor creşte siguranţa rutieră şi vor ajuta transportatorii să taie din cheltuieli.
Este pentru prima oară când un camion fără şofer va merge prin traficul normal. Până acum, experimentele au fost făcute pe secţiuni închise de drum, fără alte vehicule prin preajmă. Până să primească aprobare din partea autorităţilor din Nevada pentru a circula pe şoselele publice, camioanele, numite Freightliner Inspiration, au parcurs 16.000 de kilometri în teste, potrivit digi24.ro.
Camioanele vor putea să analizeze singure traficul rutier, să adapteze viteza, să detecteze pericolele şi chiar să meargă în convoi. Astfel, siguranţa va creşte, iar consumul de combustibil va fi mai mic, susţin reprezentanţii Daimler. Un om va fi prezent mereu în cabină, doar pentru a supraveghea aparatura sau pentru a interveni în caz de urgenţă.
Daimler vrea să obţină autorizaţie ca să înceapă testele cu camioanele autonome şi pe drumurile din Germania. Oficialii companiei spun că asemenea vehicule fără şofer vor deveni comune pe şosele până în 2025.
Este pentru prima oară când un camion fără şofer va merge prin traficul normal. Până acum, experimentele au fost făcute pe secţiuni închise de drum, fără alte vehicule prin preajmă. Până să primească aprobare din partea autorităţilor din Nevada pentru a circula pe şoselele publice, camioanele, numite Freightliner Inspiration, au parcurs 16.000 de kilometri în teste, potrivit digi24.ro.
„Dispozitivele electronice au progresat atât de mult cu privire la procesarea de date şi costuri, încât putem să le introducem în camioane. Condusul autonom va fi important pentru siguranţă şi vrem să fim lideri în industrie, nu doar în eficienţă, ci şi în siguranţă”, spune Martin Daum, director Daimler Trucks din America de Nord.
Camioanele vor putea să analizeze singure traficul rutier, să adapteze viteza, să detecteze pericolele şi chiar să meargă în convoi. Astfel, siguranţa va creşte, iar consumul de combustibil va fi mai mic, susţin reprezentanţii Daimler. Un om va fi prezent mereu în cabină, doar pentru a supraveghea aparatura sau pentru a interveni în caz de urgenţă.
Daimler vrea să obţină autorizaţie ca să înceapă testele cu camioanele autonome şi pe drumurile din Germania. Oficialii companiei spun că asemenea vehicule fără şofer vor deveni comune pe şosele până în 2025.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
A știut directorul Hellvig de activitățile suspecte ale marilor rezerviști, Coldea & Co? Răspunsul lui: Da!
Statul subteran, dezgropat de jurnaliștii de la Realitatea PLUS: Dinamitarea rețelei de infractori conduse de Coldea
S-a predat Donald Trump? – Statul Paralel pare că îi pregătește un nou mandat la Casa Albă
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Ucraina, Cerul cel mai Ostil pe care l-au întâlnit vreodată avioanele F-16
Recomandările noastre
Cititoare ActiveNews din Sistemul Medical: Unora plandemonia le-a prăjit creierul. Nimeni nu stie cât chin îndură cei vaxxați și câte turbo-cancere în stadiul IV vedem. NU, lumea nu este pregătită sa afle adevărul despre serurile experimentale!
S-a predat Donald Trump? – Statul Paralel pare că îi pregătește un nou mandat la Casa Albă
Suprema biruință a poeziei “Ridică-te, Gheorghe, Ridică-te, Ioane!” și a Poetului Radu Gyr! Duhul lui Radu Gyr este viu, în pofida brucanilor care l-au condamnat la moarte!
Comisia Federală de Comunicații din SUA știa că telefoanele mobile depășesc limitele de radiații permise, dar a ascuns informația față de public și instanțe – Cum a fost protejată marea industrie în detrimentul sănătății oamenilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)