Cine era copilotul care ar fi provocat prăbuşirea avionului Airbus A320
Avionul Airbus A320 al companiei Germanwings, care s-a prăbuşit în Alpii francezi, a fost manevrat, în ultimele minute de zbor, de copilotul Andreas Lubitz, din primele informaţii ale anchetatorilor.
[P] Razboiul sfarsitului lumii - Mario Vargas Llosa - comanda online
Conform procurorilor, acesta ar fi fost prăbuşit intenţionat aparatul. Copilotul avionului era Andreas Lubitz, 28 de ani, şi lucra pentru Germanwings din septembrie 2013. Acesta acumulase 630 de ore de zvor la bordul aeronavelor companiei.
Membrii clubului aeronautic Luftsportclub Westerwald, din care Lubitz făcea parte din adolescenţă, spun că visul dintotdeauna al tânărului a fost să zboare. „Andreas a devenit membru al asociaţiei şi voia ca visul său de a zbura să se realizeze. A început la şcoala de planoare, apoi a devenit pilot”, se arată într-un anunţ publicat pe site-ul clubului.
Vecinii spun că tânărul era un om liniştit şi prietenos, care îşi urma „cu pasiune” visele. Cineva a declarat pentru ziarul Rhein Zeitung că Lubitz se păstra în formă practicând jogging-ul.
Informaţiile deţinute până acum de procurori arată că pilotul aeronavei a ieşit din cabină pentru a merge la toaletă. Copilotul s-ar fi blocat singur în cabina aparatului de zbor şi ar fi refuzat să îi mai deschidă uşa pilotului. Ulterior, avionul a început să coboare până când s-a lovit de munţi.
[P] Razboiul sfarsitului lumii - Mario Vargas Llosa - comanda online
Conform procurorilor, acesta ar fi fost prăbuşit intenţionat aparatul. Copilotul avionului era Andreas Lubitz, 28 de ani, şi lucra pentru Germanwings din septembrie 2013. Acesta acumulase 630 de ore de zvor la bordul aeronavelor companiei.
Membrii clubului aeronautic Luftsportclub Westerwald, din care Lubitz făcea parte din adolescenţă, spun că visul dintotdeauna al tânărului a fost să zboare. „Andreas a devenit membru al asociaţiei şi voia ca visul său de a zbura să se realizeze. A început la şcoala de planoare, apoi a devenit pilot”, se arată într-un anunţ publicat pe site-ul clubului.
Vecinii spun că tânărul era un om liniştit şi prietenos, care îşi urma „cu pasiune” visele. Cineva a declarat pentru ziarul Rhein Zeitung că Lubitz se păstra în formă practicând jogging-ul.
Informaţiile deţinute până acum de procurori arată că pilotul aeronavei a ieşit din cabină pentru a merge la toaletă. Copilotul s-ar fi blocat singur în cabina aparatului de zbor şi ar fi refuzat să îi mai deschidă uşa pilotului. Ulterior, avionul a început să coboare până când s-a lovit de munţi.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Ungaria, sfidare totală în România: Un demnitar ungur s-a plimbat prin Transilvania timp de 3 zile fără să menționeze o singură dată numele României
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)