Companiile aeriene modifică procedurile existente la bord, după tragedia din Alpii francezi
Tragedia din Franţa a generat şi primele schimbări de procedură la bordul aeronavelor. Protocoalele de securizare a cabinelor de pilotaj diferă de la o companie la alta.
[P] Razboiul sfarsitului lumii - Mario Vargas Llosa - comanda online
Astfel, în cazul operatorilor aerieni din SUA, atunci când unul dintre piloți părăsește cockpitul, un însoțitor de bord trebuie să stea împreună cu pilotul rămas la comandă. Reglementarea nu este obligatorie în Europa. În urma acestui accident însă, se pare că și companiile europene încep să recurgă la o asemenea procedură, conform tvr.ro.
Două companii aeriene din Islanda şi Norvegia au anunţat că, de astăzi, în cabina piloţilor trebuie să fie în permanenţă două persoane. Dacă unul dintre piloţi iese, un alt membru al echipajului trebuie să stea în cabină până la revenirea celui plecat.
Potrivit reglementarilor europene, nu este obligatorie prezenţa continuă a cel puţin două persoane în cabina piloţilor, dar companiile au dreptul să impună această regulă. O măsură similară a fost anunţată şi de o companie de peste ocean, din Canada.
Noua regulă este conformă cu legislaţia din Statele Unite, unde un însoţitor de bord este obligat să intre în carlingă cât timp unul dintre cei doi piloţi al unui zbor comercial a ieşit.
Compania low-cost Norwegian Air Shuttle a dispus modificarea procedurilor "cu efect imediat", astfel încât este obligatoriu ca două persoane să rămână permament în carlingă.
"De acum înainte, în orice moment în cabina piloţilor vor trebui să fie două persoane. Dacă unul dintre cei doi piloţi iese, un alt membru al echipajului va trebui să intre în carlingă până la revenirea pilotului plecat", a declarat Gudmund Taraldsen, un reprezentant al companiei aeriene.
[P] Razboiul sfarsitului lumii - Mario Vargas Llosa - comanda online
Astfel, în cazul operatorilor aerieni din SUA, atunci când unul dintre piloți părăsește cockpitul, un însoțitor de bord trebuie să stea împreună cu pilotul rămas la comandă. Reglementarea nu este obligatorie în Europa. În urma acestui accident însă, se pare că și companiile europene încep să recurgă la o asemenea procedură, conform tvr.ro.
Două companii aeriene din Islanda şi Norvegia au anunţat că, de astăzi, în cabina piloţilor trebuie să fie în permanenţă două persoane. Dacă unul dintre piloţi iese, un alt membru al echipajului trebuie să stea în cabină până la revenirea celui plecat.
Potrivit reglementarilor europene, nu este obligatorie prezenţa continuă a cel puţin două persoane în cabina piloţilor, dar companiile au dreptul să impună această regulă. O măsură similară a fost anunţată şi de o companie de peste ocean, din Canada.
Noua regulă este conformă cu legislaţia din Statele Unite, unde un însoţitor de bord este obligat să intre în carlingă cât timp unul dintre cei doi piloţi al unui zbor comercial a ieşit.
Compania low-cost Norwegian Air Shuttle a dispus modificarea procedurilor "cu efect imediat", astfel încât este obligatoriu ca două persoane să rămână permament în carlingă.
"De acum înainte, în orice moment în cabina piloţilor vor trebui să fie două persoane. Dacă unul dintre cei doi piloţi iese, un alt membru al echipajului va trebui să intre în carlingă până la revenirea pilotului plecat", a declarat Gudmund Taraldsen, un reprezentant al companiei aeriene.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (1)