Cum a contribuit FACEBOOK la alegerea preşedintelui: siteurile PRO IOHANNIS vs Antena 3.ro. A fost ÎNTÂMPLĂTOR?
Cele mai multe interacţiuni din ziua votului, pe Facebook, le-au avut siteurile Hotnews.ro şi Gândul.info, arată o analiză realizată de pro.facebrands.ro, citată de Hotnews.
Black Friday:Livrare gratuita in 24 de ore!
Aceste siteuri au fost urmate de Adevărul.ro, Contributors.ro, Ziare.com, reportervirtual.ro, Antena 3.ro, pah.ro. stirileprotv.ro şi cabral.ro. În afară de ziare.com şi Antena 3.ro, toate celelalte au avut o atitudine clară pro-Iohannis. Pah.ro a promovat mesaje împotriva ambilor candidaţi, iar cabral.ro nu a abordat subiecte politice.
Astfel, in ziua votului:
HotNews.ro a avut, cu 43 de articole distribuite pe Facebook, un total de 65.155 de interactiuni, dintre care: 50.668 de like-uri, 3.532 de comentarii, 10.955 de share
Gandul.info, cu 88 de articole distribuite, a avut in inregistrat in total 48.556 de interactiuni pe Facebook, dintre care: 33.077 de like-uri, 3.905 comentarii, 11.574 share-uri
Adevarul.ro, cu 50 de articole distribuite, a avut 20.473 de interactiuni
Contributors.ro, cu 15 articole distribuite, a avut 18.040 de interactiuni
Ziare.com, cu 34 de articole distribuite, a avut 8.677 de interactiuni.
Conform monitorizării Hotnews, "majoritatea articolelor care a provocat interacţiuni pe FB au fost cele care transmiteau mesaje sau îndemnuri la vot sau mesaje primite de la cei care stăteau la cozile imense din faţa secţiilor de votare."
În ziua votului, articolul cu cel mai mare număr de interacţiuni a fost "Mesajul primului roman care a votat in Noua Zeelanda", publicat de HotNews.ro: 18.401 like-uri, 1225 de comentarii pe Facebook, 3392 de share-uri."
Dintre primele zece articole care s-au raspandit masiv pe Facebook, opt prezintă mesaje, scrisori deschise sau apeluri la mobilizare, iar două sunt ştiri care, la rândul lor, au potenţial de mobilizare, arată Hotnews.
Din tabăra "Pro Ponta", cel mai distribuit articol este abia pe locul 14: "Ce spune Mircea Diaconu despre această campanie", de pe Antena 3.ro.
In saptamana 10-16 noiembrie, ultima a campaniei electorale, Gandul.info a fost publisher-ul online cu cele mai multe interactiuni (total de 373.426 like-uri, comentarii si share-uri) cu 842 de articole distribuite), urmat de HotNews.ro (311.354 de interactiuni cu 473 de articole), StirileProTV.ro (total de 223.211 de interactiuni cu 67 de articole), Adevarul.ro (104.264 interactiuni cu 350 de articole) si Biziday cu Moise Guran (85.299 vizualizari cu doar 12 articole).
Pe Facebook sunt înregistraţi peste 7 milioane de români, majoritatea peste 18 ani.
Black Friday:Livrare gratuita in 24 de ore!
Aceste siteuri au fost urmate de Adevărul.ro, Contributors.ro, Ziare.com, reportervirtual.ro, Antena 3.ro, pah.ro. stirileprotv.ro şi cabral.ro. În afară de ziare.com şi Antena 3.ro, toate celelalte au avut o atitudine clară pro-Iohannis. Pah.ro a promovat mesaje împotriva ambilor candidaţi, iar cabral.ro nu a abordat subiecte politice.
Astfel, in ziua votului:
HotNews.ro a avut, cu 43 de articole distribuite pe Facebook, un total de 65.155 de interactiuni, dintre care: 50.668 de like-uri, 3.532 de comentarii, 10.955 de share
Gandul.info, cu 88 de articole distribuite, a avut in inregistrat in total 48.556 de interactiuni pe Facebook, dintre care: 33.077 de like-uri, 3.905 comentarii, 11.574 share-uri
Adevarul.ro, cu 50 de articole distribuite, a avut 20.473 de interactiuni
Contributors.ro, cu 15 articole distribuite, a avut 18.040 de interactiuni
Ziare.com, cu 34 de articole distribuite, a avut 8.677 de interactiuni.
Conform monitorizării Hotnews, "majoritatea articolelor care a provocat interacţiuni pe FB au fost cele care transmiteau mesaje sau îndemnuri la vot sau mesaje primite de la cei care stăteau la cozile imense din faţa secţiilor de votare."
În ziua votului, articolul cu cel mai mare număr de interacţiuni a fost "Mesajul primului roman care a votat in Noua Zeelanda", publicat de HotNews.ro: 18.401 like-uri, 1225 de comentarii pe Facebook, 3392 de share-uri."
Dintre primele zece articole care s-au raspandit masiv pe Facebook, opt prezintă mesaje, scrisori deschise sau apeluri la mobilizare, iar două sunt ştiri care, la rândul lor, au potenţial de mobilizare, arată Hotnews.
Din tabăra "Pro Ponta", cel mai distribuit articol este abia pe locul 14: "Ce spune Mircea Diaconu despre această campanie", de pe Antena 3.ro.
In saptamana 10-16 noiembrie, ultima a campaniei electorale, Gandul.info a fost publisher-ul online cu cele mai multe interactiuni (total de 373.426 like-uri, comentarii si share-uri) cu 842 de articole distribuite), urmat de HotNews.ro (311.354 de interactiuni cu 473 de articole), StirileProTV.ro (total de 223.211 de interactiuni cu 67 de articole), Adevarul.ro (104.264 interactiuni cu 350 de articole) si Biziday cu Moise Guran (85.299 vizualizari cu doar 12 articole).
Pe Facebook sunt înregistraţi peste 7 milioane de români, majoritatea peste 18 ani.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Recomandările noastre
Când Mântuitorul a coborât de ÎNVIERE în minele și iadul TEMNIȚELOR BOLȘEVICE, alături de Părintele Justin și alți martiri ai neamului românesc: O lumină a trecut peste inima mea și am strigat tare: HRISTOS A ÎNVIAT, FRAȚILOR!
Cititoare ActiveNews din Sistemul Medical: Unora plandemonia le-a prăjit creierul. Nimeni nu stie cât chin îndură cei vaxxați și câte turbo-cancere în stadiul IV vedem. NU, lumea nu este pregătită sa afle adevărul despre serurile experimentale!
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)