Decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene care va afecta retailerii din România
Curtea de Justiție a Uniunii Europene a decis, joi, publicitatea care promovează prețurile unui retailer prin comparație cu prețurile altuia trebuie efectuată doar în cazul acelorași tipuri de magazine sau lanțuri comerciale, informează profit.ro
Hotărârea a fost luată într-un proces din Franța, care a implucat retailerul Carrefour și un alt lanț de magazine francez.
În caz contrar, a decis Curtea, este obligatoriu ca reclama să informeze consumatorii cu privire la diferența dintre magazine sau comercianți.
Potrivit sursei citate, în cursul lunii decembrie 2012, Carrefour a lansat în Franța o campanie publicitară televizată, intitulată „garantat cel mai redus preț Carrefour”. Reclama compara prețurile a 500 de produse aparținând marilor mărci și vândute în magazine ale firmei Carrefour, dar și în magazine ale firmelor concurente. În cadrul campaniei, Careffour oferea consumatorului rambursarea dublului diferenței de preț dacă era găsit un produs mai ieftin la alt comerciant.
Și în România, retailerii se întrec în sloganuri publicitare ca „returnăm de 10 x diferența” ori „cel mai mic preț din România”. Rămâne, deci, de văzut cum va schimba decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene peisajul comerțului cu amănuntul din țara noastră.
Hotărârea a fost luată într-un proces din Franța, care a implucat retailerul Carrefour și un alt lanț de magazine francez.
În caz contrar, a decis Curtea, este obligatoriu ca reclama să informeze consumatorii cu privire la diferența dintre magazine sau comercianți.
Potrivit sursei citate, în cursul lunii decembrie 2012, Carrefour a lansat în Franța o campanie publicitară televizată, intitulată „garantat cel mai redus preț Carrefour”. Reclama compara prețurile a 500 de produse aparținând marilor mărci și vândute în magazine ale firmei Carrefour, dar și în magazine ale firmelor concurente. În cadrul campaniei, Careffour oferea consumatorului rambursarea dublului diferenței de preț dacă era găsit un produs mai ieftin la alt comerciant.
Și în România, retailerii se întrec în sloganuri publicitare ca „returnăm de 10 x diferența” ori „cel mai mic preț din România”. Rămâne, deci, de văzut cum va schimba decizia Curții de Justiție a Uniunii Europene peisajul comerțului cu amănuntul din țara noastră.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
Recomandările noastre
Secțiuni: Consumator
Subiecte: Comerţ online Control hypermarketuri
Organizații: Carrefour Uniunea Europeană
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)