FOTO - Cum arată maşina cu care un român a făcut senzaţie la Show-ul Auto de la New York
Un român a uimit asistenţă de la Show-ul Auto de la New York cu un model Ford Torino classic din 1971. Pentru a crea această capodoperă, Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimantă 3D, scrie Mashable. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte metal – lichid. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
oan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
oan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte metal – lichid. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
oan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
oan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Ioan Florea, un român stabilit în America, a folosit o imprimanta 3D pentru a-şi personaliza maşina, un Ford Torino clasic, din 1971. Odată cu scăderea preţului imprimantelor 3D, folosinţa acestora s-a extins şi peste graniţele industriei, în artă, scrie ZF.
Pentru Fordul său, Florea a folosit un proces care produce un finisaj pe care el îl numeşte „metal – lichid”. Compania americană Ford, care foloseşte deja imprimantele 3D pentru a face prototipuri, s-a arătat interesată de metoda lui Florea, însă românul continuă să îşi păstreze confidenţial procesul de producţie .
- See more at: http://www.b365.ro/cum-arata-masina-cu-care-un-roman-a-uimit-la-show-ul-auto-de-la-new-york-foto_206538.html#sthash.7YPoFu1E.dpuf
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)