Geneva: Avionul companiei Ethiopian Airlines a fost DETURNAT de copilot. Acesta a cerut AZIL POLITIC
Autorul deturnării avionului companiei Ethiopian Airlines, care a aterizat luni dimineaţă la Geneva, este chiar copilotul, el dorind să ceară azil politic în Elveţia întrucât se consideră persecutat în Etiopia, relatează agenţiile internaţionale de presă citând autorităţile elveţiene.
Avionul, de tipul Boeing 767, zbura pe ruta Addis Abeba - Roma cu 193 de pasageri, 140 dintre ei fiind italieni. Profitând de o ieşire a comandantului la toaletă, copilotul a închis cabina de pilotaj şi a direcţionat aparatul către Geneva. Potrivit unei înregistrări postate pe Twitter, el a transmis turnului de control elveţian mesajul: „Avem nevoie de azil sau de garanţia că nu vom fi transferaţi guvernului etiopian”. Avionul a fost escortat până la Geneva de avioane de vânătoare Eurofighter ale armatei italiene.
După aterizare, copilotul în vârstă de 31 de ani a ieşit din cabina de pilotaj pe fereastră, ajutându-se de o coardă şi s-a predat poliţiei, în faţa căreia a declarat că “se simte ameninţat” în ţara sa, motiv pentru care cere azil politic în Elveţia, informează Agerpres .
Potrivit poliţiei aeroportului, pasagerii au fost evacuaţi şi nu s-au întregistrat răniţi, iar copilotul care a deturnat avionul nu era înarmat.
Avioanele companiei Ethiopian Airlines au fost implicate în numeroase deturnări de-a lungul anilor, piraţii aerului având revendicări de natură politică. Cel mai grav incident de acest fel s-a petrecut în anul 1996, când un alt Boeing 767 al acestei companii, deturnat de trei indivizi care doreau să ajungă în Australia, s-a prăbuşit în Oceanul Indian lângă insulele Comore după ce a rămas fără combustibil, 125 de pasageri şi membri ai echipajului pierzându-şi viaţa, inclusiv piraţii aerului.
Avionul, de tipul Boeing 767, zbura pe ruta Addis Abeba - Roma cu 193 de pasageri, 140 dintre ei fiind italieni. Profitând de o ieşire a comandantului la toaletă, copilotul a închis cabina de pilotaj şi a direcţionat aparatul către Geneva. Potrivit unei înregistrări postate pe Twitter, el a transmis turnului de control elveţian mesajul: „Avem nevoie de azil sau de garanţia că nu vom fi transferaţi guvernului etiopian”. Avionul a fost escortat până la Geneva de avioane de vânătoare Eurofighter ale armatei italiene.
După aterizare, copilotul în vârstă de 31 de ani a ieşit din cabina de pilotaj pe fereastră, ajutându-se de o coardă şi s-a predat poliţiei, în faţa căreia a declarat că “se simte ameninţat” în ţara sa, motiv pentru care cere azil politic în Elveţia, informează Agerpres .
Potrivit poliţiei aeroportului, pasagerii au fost evacuaţi şi nu s-au întregistrat răniţi, iar copilotul care a deturnat avionul nu era înarmat.
Avioanele companiei Ethiopian Airlines au fost implicate în numeroase deturnări de-a lungul anilor, piraţii aerului având revendicări de natură politică. Cel mai grav incident de acest fel s-a petrecut în anul 1996, când un alt Boeing 767 al acestei companii, deturnat de trei indivizi care doreau să ajungă în Australia, s-a prăbuşit în Oceanul Indian lângă insulele Comore după ce a rămas fără combustibil, 125 de pasageri şi membri ai echipajului pierzându-şi viaţa, inclusiv piraţii aerului.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
A știut directorul Hellvig de activitățile suspecte ale marilor rezerviști, Coldea & Co? Răspunsul lui: Da!
Bomba silențioasă a lui Rafila: OMS anunță azi că ”tocmai a semnat cu România Strategia de Cooperare 2024 - 2030”. REACȚII
Statul subteran, dezgropat de jurnaliștii de la Realitatea PLUS: Dinamitarea rețelei de infractori conduse de Coldea
REACȚIUNEA: Dorel Vișan, Mare Maestru cu grad 33 și jumătate al Ordinului Masonic Umaniterra din Cluj (FOTO/VIDEO)
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)