Misterul continuă: Căutarea zborului MH370 dispărut în martie va fi reluată într-o lună și ar putea dura un an
Căutarea avionului companiei Malaysia Airlines care efectua zborul MH370, dat dispărut în martie cu 239 de persoane la bord, va fi reluată "în aproximativ o lună" şi ar putea să dureze un an, a anunţat premierul australian, Tony Abbot.
"Vom explora, acum, de-a lungul şi de-a latul zonei probabile a impactului, care acoperă, din câte-mi amintesc, aproximativ 60.000 de kilometri pătraţi de fund oceanic, în largul coastelor occidentale ale Australiei", a declarat Tony Abbott pentru grupul ABC, citat de Mediafax.
Pe 8 martie 2014, zborul MH370 a încetat orice contact cu controlorii de trafic aerian după doar o oră de la decolarea de la Kuala Lumpur. Avionul şi-a schimbat în mod radical direcţia de zbor, virând către vest, deşi destinaţia sa era Beijing.
Căutările efectuate până în prezent nu au condus la vreun rezultat, însă anchetatorii au primit material sofisticat de explorare subacvatică la mare adâncime de la o companie olandeză specializată, Fugro Survey.
"Dacă avionul se află pe fundul oceanului - iar cea mai bună expertiză arată că a intrat în apă pe traseul unui arc de cerc ce trece prin largul Australiei de vest -, dacă avionul este acolo, există şanse rezonabile să-l găsim, pentru că suntem dotaţi cu cea mai bună tehnologie disponibilă", a dat asigurări Abbott.
Cea mai credibilă explicaţie, potrivit conducătorilor anchetei, a acestei dispariţii misterioase este faptul că o scădere bruscă a nivelului oxigenului, la bord, a lăsat echipajul şi pasagerii inconştienţi. Avionul ar fi continuat să zboare pe pilot automat până s-a prăbuşit în mare, atunci când a rămas fără carburant.
"Vom explora, acum, de-a lungul şi de-a latul zonei probabile a impactului, care acoperă, din câte-mi amintesc, aproximativ 60.000 de kilometri pătraţi de fund oceanic, în largul coastelor occidentale ale Australiei", a declarat Tony Abbott pentru grupul ABC, citat de Mediafax.
Pe 8 martie 2014, zborul MH370 a încetat orice contact cu controlorii de trafic aerian după doar o oră de la decolarea de la Kuala Lumpur. Avionul şi-a schimbat în mod radical direcţia de zbor, virând către vest, deşi destinaţia sa era Beijing.
Căutările efectuate până în prezent nu au condus la vreun rezultat, însă anchetatorii au primit material sofisticat de explorare subacvatică la mare adâncime de la o companie olandeză specializată, Fugro Survey.
"Dacă avionul se află pe fundul oceanului - iar cea mai bună expertiză arată că a intrat în apă pe traseul unui arc de cerc ce trece prin largul Australiei de vest -, dacă avionul este acolo, există şanse rezonabile să-l găsim, pentru că suntem dotaţi cu cea mai bună tehnologie disponibilă", a dat asigurări Abbott.
Cea mai credibilă explicaţie, potrivit conducătorilor anchetei, a acestei dispariţii misterioase este faptul că o scădere bruscă a nivelului oxigenului, la bord, a lăsat echipajul şi pasagerii inconştienţi. Avionul ar fi continuat să zboare pe pilot automat până s-a prăbuşit în mare, atunci când a rămas fără carburant.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Iohannis în postură perfectă de chelner la Seul. FOTOGRAFIA ZILEI
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)