Transalpina, din nou în lucru. Drumul va fi redeschis la vară
Pe Transalpina va fi fin nou şantier. Lucrările vor fi făcute, de data aceasta, de Compania de Drumuri, după ani de procese cu firma care a câştigat licitaţia pentru reabilitarea drumului. Şoseaua, considerată una dintre cele mai frumoase din Europa, ar urma să fie redeschisă la vară, potrivit tvr.ro.
[P] Razboiul sfarsitului lumii - Mario Vargas Llosa - comanda online
Drumul Naţional dintre Bengeşti şi Sebeş are nevoie urgentă de lucrări de consolidare. Compania de drumuri deshide şantierul după ce a obţinut în instanţă dreptul de a prelua şoseaua de la firma Romstrade care este în faliment. Preluarea este provizorie.
Lucrările au fost abandonate acum doi ani, structura de rezistenţă s-a degradat din cauza scurgerilor de apă şi a zăpezii, iar şoseaua ar putea ceda oricând. Compania de Drumuri va începe lucrările pe Transalpina de îndată ce se topeşte zăpada, care, pe alocuri, depăşeşte acum un metru şi jumătate.
În 2008, Romstrade câştiga licitaţia pentru reabilitarea Transalpina şi urma să modernizeze drumul într-un an şi jumătate. Lucru care nu s-a întamplat, CNADNS a suspendat contractul. Romstrade a intrat în insolvenţă. Dar nu a renunţat la contract. Aşa s-a ajuns ca acum instanţa să decidă viitorul celui mai frumos drum din România. Proprietarii de pensiuni din zonă au avut cel mai mult de suferit în toţi aceşti ani.
Transalpina are 148 de kilometri. Jumătate au fost reabilitaţi de Romstrade. În acest moment, se circula între Bengeşti şi Rânca. Restul drumului va fi deschis circulaţiei cân d vremea va permite.
[P] Razboiul sfarsitului lumii - Mario Vargas Llosa - comanda online
Drumul Naţional dintre Bengeşti şi Sebeş are nevoie urgentă de lucrări de consolidare. Compania de drumuri deshide şantierul după ce a obţinut în instanţă dreptul de a prelua şoseaua de la firma Romstrade care este în faliment. Preluarea este provizorie.
Lucrările au fost abandonate acum doi ani, structura de rezistenţă s-a degradat din cauza scurgerilor de apă şi a zăpezii, iar şoseaua ar putea ceda oricând. Compania de Drumuri va începe lucrările pe Transalpina de îndată ce se topeşte zăpada, care, pe alocuri, depăşeşte acum un metru şi jumătate.
În 2008, Romstrade câştiga licitaţia pentru reabilitarea Transalpina şi urma să modernizeze drumul într-un an şi jumătate. Lucru care nu s-a întamplat, CNADNS a suspendat contractul. Romstrade a intrat în insolvenţă. Dar nu a renunţat la contract. Aşa s-a ajuns ca acum instanţa să decidă viitorul celui mai frumos drum din România. Proprietarii de pensiuni din zonă au avut cel mai mult de suferit în toţi aceşti ani.
Transalpina are 148 de kilometri. Jumătate au fost reabilitaţi de Romstrade. În acest moment, se circula între Bengeşti şi Rânca. Restul drumului va fi deschis circulaţiei cân d vremea va permite.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)