Trenul ultramodern construit la Craiova a ÎNTÂRZIAT la prima cursă
Trenul ultramodern construit la Craiova a efectuat vineri prima cursă, una de probă. Deloc surpinzător, a ajuns cu întârziere la destinaţie.
Hyperion, aşa cum a fost botezat trenul fabricat de craiovenii de la Softronic, a ajuns în gara din Motru, unde a fost aşteptat de zeci de localnici, cu două ore de întârziere.
"Nu mă aşteptam să întârzie aşa de mult, mai ales că e vorba de un tren modern", a declarat unul din cei care au aşteptat noul tren în gara de la Motru, potrivit Adevarul.
Trenul nu are nicio problemă, putând atinge o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră, ci infrastructura feroviară din România, care este la pământ.
"Este ramă electrică fabricată în România cu podea joasă. A fost fabricată la Craiova, la Softronic. Este un tren nou, prototip. Am venit la Motru pentru a face o probă. Şinele sunt bune, dar sunt câteva restricţii", a declarat Sebastian Ghiţă, manager de proiect.
În ţara noastră, pe calea ferată se poate circula cu maxim 120 de kilometri pe oră, dar porţiunile care permit atingerea acestei viteze sunt limitate. În schimb, sunt multe zone cu restricţii care obligă la reducerea vitezei până la 20-30 kilometri pe oră.
Foto: Adevarul
Hyperion, aşa cum a fost botezat trenul fabricat de craiovenii de la Softronic, a ajuns în gara din Motru, unde a fost aşteptat de zeci de localnici, cu două ore de întârziere.
"Nu mă aşteptam să întârzie aşa de mult, mai ales că e vorba de un tren modern", a declarat unul din cei care au aşteptat noul tren în gara de la Motru, potrivit Adevarul.
Trenul nu are nicio problemă, putând atinge o viteză maximă de 160 de kilometri pe oră, ci infrastructura feroviară din România, care este la pământ.
"Este ramă electrică fabricată în România cu podea joasă. A fost fabricată la Craiova, la Softronic. Este un tren nou, prototip. Am venit la Motru pentru a face o probă. Şinele sunt bune, dar sunt câteva restricţii", a declarat Sebastian Ghiţă, manager de proiect.
În ţara noastră, pe calea ferată se poate circula cu maxim 120 de kilometri pe oră, dar porţiunile care permit atingerea acestei viteze sunt limitate. În schimb, sunt multe zone cu restricţii care obligă la reducerea vitezei până la 20-30 kilometri pe oră.
Foto: Adevarul
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Homo Blănosus: Marea Resetare se transformă în Desen Animat
Recomandările noastre
Suprema biruință a poeziei “Ridică-te, Gheorghe, Ridică-te, Ioane!” și a Poetului Radu Gyr! Duhul lui Radu Gyr este viu, în pofida brucanilor care l-au condamnat la moarte!
Comisia Federală de Comunicații din SUA știa că telefoanele mobile depășesc limitele de radiații permise, dar a ascuns informația față de public și instanțe – Cum a fost protejată marea industrie în detrimentul sănătății oamenilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)