Ultimele cuvinte din cockpitul avionului prăbuşit în Malaezia
"All right, good night."
Acestea au fost ultimele cuvinte auzite din cockpitul zborului 370 Malaysia Airlines, declară Zulazri Mohd Ahnuar, responsabil din aviaţia civilă malaeziană, citat de CNN.
Cine a spus acest lucru? Cine era la manşă? Cine era secondantul celui de la manşă? Mai era altcineva în cockpit cu ei? De când zborul 370 a dispărut de pe radare sâmbătă, sunt mai multe întrebări deocamdată rămase fără răspuns, inclusiv despre piloţi.
Investigatorii malaezieni iau în considerare posibilitatea că unul dintre piloţi a fost implicat în dispariţia avionului, a declarat ministrul Transporturilor. Informatii de la oficialii americani indică faptul că avionul Boeing 777-200ER ar fi putut să mai zboare încă maximum cinci ore după ultimul contact cu piloţii.
Datoria oricărui pilot este să zboare, navigheze şi să comunice. În această ordine, a spus CNN un expert în aviaţie. Un pilot ar fi putut să continue să zboare, dar fie nu a mai putut, fie nu a mai dorit să comunice.
Cine sunt cei doi piloţi
Iată ceea ce ştim despre căpitanul-pilot în vârstă de 50 de ani şi despre colegul său de 27 de ani:
Căpitan Zaharie Ahmad Shah
Poliţia a patrulat în jurul casei sale din Malaezia zilnic, de când avionul a dispărut, a declarat o sursă bine documentată. Dar poliţia nu a intrat în casă. Dacă ar fi făcut-o, ar fi putut găsi aici un simulator de zbor. Într-un video de pe YouTube pe care se pare că l-a postat chiar el, Zaharie poate fi văzut stând în faţa unui astfel de simulator de zbor.
Pe un forum german online pentru entuziaştii simulatoarelor de zbor, X-Sim.de, există o postare din noiembrie 2012 în numele lui Zaharie, în care acesta afirmă că şi-a construit singur simulatorul:
"Cam acum o lună am terminat e asamblat un FSX şi un FS9 cu 6 monitoare."
Mesajul era semnat "Capt. Zaharie Ahmad Shah BOEING 777 MALAYSIA AIRLINES". FSX şi FS9 jocuri de simulat zborul cu avionul produse de Microsoft.
Vineri, directorul Malaysia Airlines a declarat că fiecare dintre noi are dreptul la propriile sale hobby-uri.
Zaharie, un pilot cu 18.365 de ore de zbor, este de asemenea cunoscut ca fiind instructor de zbor. Pe acelaşi canal YouTube, Zaharie dă ponturi şi indicaţii de specialitate pentru un refrigerator şi un aparat de aer condiţionat.
Dar nu poţi verifica autenticitatea identităţii unui individ pe reţele sociale.
Primul ofiţer Fariq Ab Hamid
Jurnalistul CNN Richard Quest, specializat în aviaţie, l-a vizitat odată pe Fariq Ab Hamid în cockpitul avionului său, când acesta se antrena. Quest l-a urmărit cum pune la sol avionul , sub supravegherea pilotului senior, în luna februarie.
Zaharie a caracterizat aterizarea secundului său ca fiind perfectă. Fariq a devenit pilot Malaysia Airlines în anul 2007. Avea 2.763 de ore de zbor şi trecea pe un Boeing 777-200 după ce şi-a terminat trainingul pe un simulator de zbor.
Spre deosebire de Zaharie, nu se cunosc multe despre Fariq. Dar Quest nu a fost singurul oaspete în cockpitul său.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
A știut directorul Hellvig de activitățile suspecte ale marilor rezerviști, Coldea & Co? Răspunsul lui: Da!
Bomba silențioasă a lui Rafila: OMS anunță azi că ”tocmai a semnat cu România Strategia de Cooperare 2024 - 2030”. REACȚII
Statul subteran, dezgropat de jurnaliștii de la Realitatea PLUS: Dinamitarea rețelei de infractori conduse de Coldea
REACȚIUNEA: Dorel Vișan, Mare Maestru cu grad 33 și jumătate al Ordinului Masonic Umaniterra din Cluj (FOTO/VIDEO)
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)