Vinzi castraveţi la hipermarket, nu la grădinar! VEZI AICI cum!
Vinzi castraveţi la hipermarket - aşa se spune mai nou prin judeţul Teleorman, unde un afacerist ţigan s-a apucat de muncă, iar acum vinde în hipermarket în cantităţi industriale şi s-a umplut de bani, evident, totul cu foarte multă muncă.
Mircea Bujor, un cetăţean de etnie romă din comuna Dracea, Teleorman, a învăţat pe pielea lui ce înseamnă să vinzi castraveţi din producţia proprie în marile lanţuri de hipermarketuri din ţară.
Afacerea sa este una de familie, iar accesul în hipermarketuri s-a făcut prin intermediul Programului „Dor de gust”. Acesta este o premieră în România, care permite din acest an intrarea producătorilor români în marile lanţuri de magazine alimentare.
În vreme ce în mai toate pieţele din ţară producătorii autohtoni se plâng de specula practicată de samsarii ţigani, un cetăţean de etnie romă din Teleorman demonstrează că se poate şi altfel: să vinzi castraveţi la hipermarket.
Mircea Bujor are 36 de ani îşi vinde castraveţii din producţia proprie în marile hipermarketuri din ţară, fiind unul dintre producătorii români incluşi în Programul ”Dor de Gust”.
Producătorul din Dracea ţine morţiş să se ştie că este ţigan, nu altceva:
”Aceasta este o afacere de familie . Suntem aproximativ 11 persoane implicate. Eu fratele meu, băieţii mei şi alte rude. Sunt legumicultor de la 13 ani. Băieţii mei, care au 15, 16 şi 17 ani mă ajută. Eu sunt mândru că sunt rom. Am întâmpinat în timp probleme din cauza mentalităţii, pentru că eşti efectiv dat la o parte dacă eşti ţigan”
, povesteşte Mircea Bujor. Astfel, zicala "vinzi castraveţi al grădinar" s-a transformat acum: "vinzi castraveţi la hipermarket" şi şi-a schimbat şi semnificaţia.
Mircea Bujor, un cetăţean de etnie romă din comuna Dracea, Teleorman, a învăţat pe pielea lui ce înseamnă să vinzi castraveţi din producţia proprie în marile lanţuri de hipermarketuri din ţară.
Afacerea sa este una de familie, iar accesul în hipermarketuri s-a făcut prin intermediul Programului „Dor de gust”. Acesta este o premieră în România, care permite din acest an intrarea producătorilor români în marile lanţuri de magazine alimentare.
În vreme ce în mai toate pieţele din ţară producătorii autohtoni se plâng de specula practicată de samsarii ţigani, un cetăţean de etnie romă din Teleorman demonstrează că se poate şi altfel: să vinzi castraveţi la hipermarket.
Mircea Bujor are 36 de ani îşi vinde castraveţii din producţia proprie în marile hipermarketuri din ţară, fiind unul dintre producătorii români incluşi în Programul ”Dor de Gust”.
Producătorul din Dracea ţine morţiş să se ştie că este ţigan, nu altceva:
”Aceasta este o afacere de familie . Suntem aproximativ 11 persoane implicate. Eu fratele meu, băieţii mei şi alte rude. Sunt legumicultor de la 13 ani. Băieţii mei, care au 15, 16 şi 17 ani mă ajută. Eu sunt mândru că sunt rom. Am întâmpinat în timp probleme din cauza mentalităţii, pentru că eşti efectiv dat la o parte dacă eşti ţigan”
, povesteşte Mircea Bujor. Astfel, zicala "vinzi castraveţi al grădinar" s-a transformat acum: "vinzi castraveţi la hipermarket" şi şi-a schimbat şi semnificaţia.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Soluția Casei Regale pentru unirea imediată a Basarabiei cu România
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
”Praful Saharian” - ”Teoria Conspirației”: ”Scoateți magneții. Puneți întrebări!” De ce autoritățile nu oferă nici o explicație despre compușii particulelor de pe cuprinsul României? Au murit ”experții” DSP? VIDEO
Bomba silențioasă a lui Rafila: OMS anunță azi că ”tocmai a semnat cu România Strategia de Cooperare 2024 - 2030”. REACȚII
A știut directorul Hellvig de activitățile suspecte ale marilor rezerviști, Coldea & Co? Răspunsul lui: Da!
Statul subteran, dezgropat de jurnaliștii de la Realitatea PLUS: Dinamitarea rețelei de infractori conduse de Coldea
Recomandările noastre
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)