Dan Costescu, ironizat după ce a spus că o călătorie cu trenul e un lux: Guvernarea cu tehnocrați e și ea un lux la rândul ei, nu-i așa?
Dan Costescu, ministrul Transporturilor, a stârnit o polemică după ce a declarat că "transportul cu trenul este un lux". Afirmația vine după ce în weekend s-au înregistrat noi blocaje în trafic pe drumurile spre litoral și spre munte.
Acesta dă sfaturi și susține că situația drumurilor trebuie îmbunătățită urgent, iar românii trebuie să aleagă mijlocul de transport care li se potrivește cel mai mai bine.
"Infrastructura rutieră în România este insuficient dezvoltată și trebuie extinsă cât mai repede. În momentul în care se produce un accident, nu se mișcă nicio mașină. Există niște proceduri. Nu numai că nu avem infrastrucutură, dar anumiți conducători auto au o problemă de educație. Banda de urgență trebuie să rămână liberă pentru a permite echipajelor de urgență să intervină", a spus Dan Costescu.
Dacă drumurile sunt supraaglomerate cu autovehicule, iar călătoria cu mașina personală poate deveni un stres, nici când vine vorba despre trenuri lucrurile nu sunt mai simple, susține ministrul tehnocrat.
"Suntem o țară săracă și trebuie să păstrăm limitele, dar va spun că sunt trenuri care sunt foarte bine puse la punct. Încercați trenurile spre mare și o să aveți o mare surpriză. Celelalte trenuri nu au obligația să aibă aer condiționat. Sunt trenuri de lung parcurs, mediu parcurs și scurt parcurs. Fiecare operator feroviar, dacă vrea să atragă clienți, va oferi aer condiționat. Recomandăm românilor să aleagă mijlocul de transport care li se potrivește cel mai bine. Este normal să fie mai mare biletul de tren, în toate țările civilizate este la fel. Trenul este un lux și oamenii plătesc mai mult că să îl aibă", a concluzionat ministrul Transporturilor.
Deputatul PNL Daniel Gheorghe a taxat imediat această declarație într-o manieră ironică.
”Ministrul Transporturilor zice că mersul cu trenul este un lux. Să înțelegem că guvernarea cu tehnocrați este și ea un lux la rândul ei, nu-i așa ? :)”, a scris deputatul Daniel Gheorghe pe contul său de Facebook.
Acesta dă sfaturi și susține că situația drumurilor trebuie îmbunătățită urgent, iar românii trebuie să aleagă mijlocul de transport care li se potrivește cel mai mai bine.
"Infrastructura rutieră în România este insuficient dezvoltată și trebuie extinsă cât mai repede. În momentul în care se produce un accident, nu se mișcă nicio mașină. Există niște proceduri. Nu numai că nu avem infrastrucutură, dar anumiți conducători auto au o problemă de educație. Banda de urgență trebuie să rămână liberă pentru a permite echipajelor de urgență să intervină", a spus Dan Costescu.
Dacă drumurile sunt supraaglomerate cu autovehicule, iar călătoria cu mașina personală poate deveni un stres, nici când vine vorba despre trenuri lucrurile nu sunt mai simple, susține ministrul tehnocrat.
"Suntem o țară săracă și trebuie să păstrăm limitele, dar va spun că sunt trenuri care sunt foarte bine puse la punct. Încercați trenurile spre mare și o să aveți o mare surpriză. Celelalte trenuri nu au obligația să aibă aer condiționat. Sunt trenuri de lung parcurs, mediu parcurs și scurt parcurs. Fiecare operator feroviar, dacă vrea să atragă clienți, va oferi aer condiționat. Recomandăm românilor să aleagă mijlocul de transport care li se potrivește cel mai bine. Este normal să fie mai mare biletul de tren, în toate țările civilizate este la fel. Trenul este un lux și oamenii plătesc mai mult că să îl aibă", a concluzionat ministrul Transporturilor.
Deputatul PNL Daniel Gheorghe a taxat imediat această declarație într-o manieră ironică.
”Ministrul Transporturilor zice că mersul cu trenul este un lux. Să înțelegem că guvernarea cu tehnocrați este și ea un lux la rândul ei, nu-i așa ? :)”, a scris deputatul Daniel Gheorghe pe contul său de Facebook.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Bomba silențioasă a lui Rafila: OMS anunță azi că ”tocmai a semnat cu România Strategia de Cooperare 2024 - 2030”. REACȚII
Emanuel Petran: Schema prin care suntem furați
Recomandările noastre
Secțiuni: Politic
Persoane: Dan Costescu Daniel Gheorghe
Locații: București
Organizații: Guvernul României
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)