Fonduri europene de 1,3 miliarde de euro pentru investiții la metrou. Ce magistrale noi ar putea fi construite în București
Pentru îmbunătățirea infrastructurii de transport în București, România ar putea atrage 1,3 miliarde de euro din fonduri europene pentru metroul din Capitală. din această sumă, 600 de milioane de euro ar trebui să ajungă la viitoarea Magistrală 6 care va lega Aeroportul Otopeni de oraș, anunță Digi 24.
Guvernul are planuri îndrăznețe și vrea ca în primul trimestru din 2017 să semneze primele contracte în acest sens, iar Magistrala care să lege Aeroportul Otopeni de oraș ar trebui să fie gata până în 2020, când România va organiza meciuri la campionatul european de fotbal.
Restul banilor, 700 de milioane de euro vor fi împărțiți între secțiunile din Magistrala 5 și Magistrala 4 deja aflate în construcție.
Bucureștiul are un plan de dezvoltare pentru transportul urban până în 2030. În acesta se vorbește despre trei magistrale noi de metrou, pasaje supraterane și sute de kilometri de piste pentru biciclete.
Pentru a fi pus în practică, Primăria Capitalei are nevoie de bani europeni. Din șapte miliarde de euro cât este valoarea totală a proiectelelor, mai mult de jumătate din sumă este alocată pentru extinderea rețelei de metrou.
Adică prelungirea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresul și a Magistralei 5 care va fi continuată de la stația Eroilor până la capătul cartierului Pantelimon. Proiectul prevede și construirea unei linii care va lega localitătile Bragadiru și Voluntari și va străbate Capitala pe o distanță de 21 de kilometri. În plan apare și Magistrala 8, între cartierele Crângași și Dristor.
Guvernul are planuri îndrăznețe și vrea ca în primul trimestru din 2017 să semneze primele contracte în acest sens, iar Magistrala care să lege Aeroportul Otopeni de oraș ar trebui să fie gata până în 2020, când România va organiza meciuri la campionatul european de fotbal.
Restul banilor, 700 de milioane de euro vor fi împărțiți între secțiunile din Magistrala 5 și Magistrala 4 deja aflate în construcție.
Bucureștiul are un plan de dezvoltare pentru transportul urban până în 2030. În acesta se vorbește despre trei magistrale noi de metrou, pasaje supraterane și sute de kilometri de piste pentru biciclete.
Pentru a fi pus în practică, Primăria Capitalei are nevoie de bani europeni. Din șapte miliarde de euro cât este valoarea totală a proiectelelor, mai mult de jumătate din sumă este alocată pentru extinderea rețelei de metrou.
Adică prelungirea Magistralei 4 de la Gara de Nord până la Gara Progresul și a Magistralei 5 care va fi continuată de la stația Eroilor până la capătul cartierului Pantelimon. Proiectul prevede și construirea unei linii care va lega localitătile Bragadiru și Voluntari și va străbate Capitala pe o distanță de 21 de kilometri. În plan apare și Magistrala 8, între cartierele Crângași și Dristor.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Propagandă LGBTRANS la Premiile GOPO. Filmarea Zilei
Atmosferă sumbră la Palatul Buckingham. Regele Charles pare că e pe moarte: ”Se simte rău! Starea sa de sănătate nu duce cu gândul la nimic bun”
Recomandările noastre
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Bani europeni Investiţii România
Organizații: Guvernul României Ministerul Transporturilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)