Ministerul Transporturilor anunță că magistralele 5 și 6 de metrou ar putea să fie finalizate în 2021
Ministerul Transporturilor va demara până la începutul lunii noiembrie licitația pentru extinderea magistralei 5 de metrou pe secțiunea Eroilor-Iancului, lucrările urmând ca lucrările să fie finalizate cel mai probabil în 2021, a declarat duminică ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, la un eveniment organizat de Metrorex.
Lucrările la primul tronson al magistralei 5 de metrou, Drumul Taberei - Eroilor, sunt în prezent în stadiu avansat, iar termenul de finalizare este jumătatea anului viitor, a declarat săptămâna aceasta directorul tehnic al Metorex, Ionel Oprea.
"Vom demara până la începutul lunii noiembrie procedura de licitație pentru proiectare secțiunii a doua a magistralei 5 de metrou. Vorbim de Eroilor - Piața Iancului. Această procedură va dura șase luni - nouă luni, apoi licitația propriu-zisă. Apoi va veni perioada de proiectare, iar apoi va fi perioada de construcție de 36 de luni", a spus Bușe.
Potrivti termenelor înaintate de către ministru, luicrările la al doilea tronson al magistralei 5 ar putea fi finalizate în circa cinci ani.
"Este foarte probabil ca în 2021 să avem nu numai magistrala 6, ci și magistrala 5 extinsă. Lucrările la magistrala 5 extinsă ar putea începe în 2019. Estimăm că doi ani ar dura partea aceasta de licitații și proiectare", a mai spus ministrul.
Joi, magistrala 6 de metrou, dintre Capitală și aeroportul Otopeni, a trecut de o nouă etapă, după ce consilierii generali ai municipiului București au votat Planul de Urbanism Zonal (PUZ) pentru linia de metrou Otopeni - 1 Mai.
Proiectul, estimat la un miliard de euro și care va fi finanțat din fonduri europene, ar urma să fie finalizat în 2021. Linia 6 de metrou va avea 12 stații și o lungime de 14 kilometri.
Lucrările la primul tronson al magistralei 5 de metrou, Drumul Taberei - Eroilor, sunt în prezent în stadiu avansat, iar termenul de finalizare este jumătatea anului viitor, a declarat săptămâna aceasta directorul tehnic al Metorex, Ionel Oprea.
"Vom demara până la începutul lunii noiembrie procedura de licitație pentru proiectare secțiunii a doua a magistralei 5 de metrou. Vorbim de Eroilor - Piața Iancului. Această procedură va dura șase luni - nouă luni, apoi licitația propriu-zisă. Apoi va veni perioada de proiectare, iar apoi va fi perioada de construcție de 36 de luni", a spus Bușe.
Potrivti termenelor înaintate de către ministru, luicrările la al doilea tronson al magistralei 5 ar putea fi finalizate în circa cinci ani.
"Este foarte probabil ca în 2021 să avem nu numai magistrala 6, ci și magistrala 5 extinsă. Lucrările la magistrala 5 extinsă ar putea începe în 2019. Estimăm că doi ani ar dura partea aceasta de licitații și proiectare", a mai spus ministrul.
Joi, magistrala 6 de metrou, dintre Capitală și aeroportul Otopeni, a trecut de o nouă etapă, după ce consilierii generali ai municipiului București au votat Planul de Urbanism Zonal (PUZ) pentru linia de metrou Otopeni - 1 Mai.
Proiectul, estimat la un miliard de euro și care va fi finanțat din fonduri europene, ar urma să fie finalizat în 2021. Linia 6 de metrou va avea 12 stații și o lungime de 14 kilometri.
Donează pentru ActiveNews!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
ActiveNews nu a primit niciodată altă publicitate decât cea automată, de tip Google, din care o îndepărtăm pe cea imorală. Aceasta însă nu ne asigură toate costurile.
Ziarele incomode sunt sabotate de Sistem. Presa din România primeste publicitate (adică BANI) doar în măsura în care este parte a Sistemului sau/și a Rețelei Soros. Sau dacă se supune, TACE sau MINTE.
ActiveNews NU vrea să se supună. ActiveNews NU vrea să tacă. ActiveNews NU vrea să mintă. ActiveNews VREA să rămână exclusiv în slujba Adevărului și a cititorilor.
De aceea, are nevoie de cititorii săi pentru a supraviețui așa cum este acum. Dacă și tu crezi în ceea ce credem noi, te rugăm să ne sprijini să luptăm în continuare pentru Adevăr, pentru România!
Sau direct în conturile Media Root de la Banca Transilvania:
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
RO02BTRLRONCRT0563030301 (lei) | RO49BTRLEURCRT0563030301 (euro)
Pe același subiect
Analiza ”Prafului Saharian”: arsenic, bariu, nichel, zinc, fier, aluminiu. Cum au acționat alte state în timp ce oficialitățile din România tac mâlc. Documente de la Institutul de Inginerie Chimică din Bosnia
Un miliard de dolari pentru primul Studio de film fără influențe woke. Elon Musk a pus banii jos pentru Mel Gibson! Cu ce alți actori și producători a bătut palma CEO-ul Tesla. ACTUALIZARE
ZiuaNews: Părintele și regizorul Ciprian Mega îl contrează dur pe Medvedev chiar la Moscova: ”Românii nu doar că sunt o națiune, dar sunt un popor vechi, teafăr de multă vreme în conștiința europeană”. Ce a zis despre Ciolacu
Recomandările noastre
Secțiuni: Social
Locații: București
Subiecte: Metrou București
Organizații: Metrorex Ministerul Transporturilor
Tip conținut: Știri
Autentifică-te sau înregistrează-te pentru a trimite comentarii.
Comentarii (0)