ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice DONAȚIE este binevenită. Doamne, ajută!


MOTTO: „În urma analizării datelor noi de stabilitate, Agenția Europeană pentru Medicamente (EMA) a extins de la 6 luni la 9 luni perioada de valabilitate pentru vaccinul Comirnaty produs de compania Pfizer/BioNTech. Această decizie se aplică și loturilor fabricate și eliberate anterior datei de 10 septembrie, depozitate în centrele naționale la temperaturi cuprinse între -90 grade Celsius și -60 grade Celsius. Pentru punerea în aplicare a acestei măsuri, stabilită la nivelul Ministerului Sănătății și Agenției Naționale a Medicamentului și Dispozitivelor Medicale din România (ANMDMR), Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 (CNCAV) a emis instrucțiunea care să reglementeze gestionarea cu eficiență a managementului dozelor de vaccin administrate populației, astfel încât procesul de vaccinare să se desfășoare în cele mai bune condiții, într-un mediu favorabil și sigur.” ( VACCINARE-COVID.gov.ro, 30 septembrie 2021)
................................................................................................

Măi Pfizer/BioNTech, măi băiatule... hai că ți-au mai prelungit ăștia perioada de virilitate, pe principiul „...Sunt grei Pfizerii de pornit/
Dar de-i pornești, sunt greu de-oprit!”... Hai, măi dragă, că dacă stai cuminte la -90 grade Celsius (dar merge și până la -60 grade Celsius), ești salvat.

Ești în continuare apt-combatant!


Iar dacă nu „prinzi” nimic în următoarele luni, eu zic că-ți mai injectează EMA (Agenția Europeană pentru Medicamente) niște acid hialuronic în buze și arăți ca nou! Astfel se va descoperi tinerețea fără bătrânețe a Pfizer/BioNTech-ului.

„Pfizer-giugiuc... încă unul și mă duc!!!”
.............................................................................................................
P.S. Fotografia face publicitate produsului. După ce au văzut-o, mulți dintre cetățenii nehotărâți, s-au decis brus